Monday, April 06, 2009

Pure Nonsense...

I survived!! I survived!! I sUrViVeD without shopping for 3 consecutive Sundays... where's my trophy? Where's my certificate of acknowledgement? Where is it?? But then have to hang on until December 2009. Hang on in there.... someone please start a shopping fund for me... at least I can say I didn't buy the clothes... got ppl 'derma'... plus get me a new wardrobe please.. big enough to fit in at least 10 adults... In the mean time, I looked for other activities to do to kill time and mind you... Sunday is sure a long day...Aku tidak akan ungkit pasal aktiviti yang aku lakukan pada hari Ahad.
Sekarang ini fikiran aku sangat bercelaru. Nak biarkan persahabatan yang entah tidak ke mana atau biarkan begitu sahaja. Pada mulanya, aku sangat pasti hendak memutuskan segala hubungan. Walau bagaimanapun, aku seperti diberi masa untuk mempertimbangkan persoalan yang bermain-main dalam benakku. Lagi aku fikir, lagi pening aku dibuatnya.


I'll just sleep on it.

No comments: