Tuesday, September 15, 2009

Happy Birthday Juju!!

I haven't reach she already started eating... too hungry hor?? Sorry la... reached late a bit, some more sesat a bit. This lady also has her own strangeness... suddenly out of the blue sms asked to go for lunch.... mamak mi goreng... cik, aku bukan peminat mi goreng.. I baru telan New Zealand ice-cream with my precious, then I replied her sms ask her where... she pulak tak tahu reply. Susah orang ini... kalau nak tunggu dia reply sms alamatnya berbulan-bulan kadang-kala dia reply yang tak ada kaitan dengan soalan yang ditanya.... dia reply 'hehehehee'. Terus call her better... call saja bukan kata 'hello'.... giggling away... orang tanya mana tempatnya... dia gelak saja... ish! Geram aku dibuatnya.... dahlah aku nak meronda di Queensbay dengan anak... tapi seronok jumpanya... gelak tak bertempat... I'm seriously wondering... those patients about to die in onco... you just giggle your way thru... or giggle their way thru???
Tell you why I don't like mamak mi goreng. Tengok itu... yang aku nampak ialah mi... yang lain-lain aku 'tak dalam mulut, aku kunyah apa benda tu pun aku tak tahu. Dahlah orang pesan tak mahu pedas.... katanya langsung tak pedas... each mamak stall also tipu orang... aku makan sesuap macam nak keluar asap daripada hidung dan telinga... nasib mata aku tak berdarah... pedas gila! Macam terbakar lidah aku... lagi aku minum air sejuk, lagi rasa nak meletup... dia pula gelak terkekeh-kekeh.... Habis berpeluh aku macam lari marathon satu Padang Kota... aku lari 5km pun tak berpeluh setimba....
Happy burfday!! Lawak orangnya... asked her no need to work hor... she said need... need to go back to hospy... ask her what time... gelak lagi... pengsan aku... then she said must go back before 1pm tapi masa itu sudah 1:30pm.... lenggang lagi... adoi... apasal dengan doktor-doktor semua ya... patutlah ada yang pergi hospital beratur berjam-jam kata tak nampak batang hidung doktor... alamatnya aku berlenggang sama doktor itu di warung mamak... hahahahhaah.... Love you Ju!!

2 comments:

lx ting said...

pelik punya org....mee goreng la nice....wat la u....i tink whn i eat ur food ar, i jgn harap 1 2 korek 4 cili padi la hor....dun say biji, tangkai oso x da..

seahorse27 said...

Yes! You're right! Coz' I don't buy cili padi... tak pernah beli pun...so you memang tak akan jumpa cili padi, cili merah, cili hijau or any cili. Eh... Thai Chilli sauce, cili kering and cili giling ada lah...